
Διαθέσιμος/η για online συνεδρίες
Βιογραφικό
Η Λυδία Μούρτου είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Αφού ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές, ξεκίνησε μετεκπαίδευση στη Γνωσιακή και Συμπεριφορική θεραπεία (CBT), η οποία στοχεύει στην τροποποίηση των δυσλειτουργικών σκέψεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών.
Στη συνέχεια θέλοντας να εξειδικευτεί περαιτέρω, συνέχισε τις σπουδές της σε Μεταπτυχιακό επίπεδο, στην Ιατρική Σχολή Αθηνών του ΕΚΠΑ, στο πρόγραμμα “Επιστήμη του Στρες & Προαγωγή της Υγείας”, κάνοντας την κλινική της άσκηση στο Γ.Ν. Παίδων “Η Αγία Σοφία”.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, εργάζεται ως Ψυχολόγος σε Σχολικές Μονάδες και σε κέντρα ειδικών θεραπειών, αναλαμβάνοντας είτε παιδιά-εφήβους, είτε ενήλικες.
Στόχος της σαν θεραπεύτρια είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους που θα την εμπιστευτούν, να αντιμετωπίσουν το στρες και τα εμπόδια με τα οποία θα έρθουν αντιμέτωποι, ώστε να δημιουργήσουν μια λειτουργική για εκείνους καθημερινότητα. Βασικά στοιχεία της θεραπείας αποτελούν η δημιουργία μιας θεραπευτικής συμμαχίας, με ενσυναίσθηση, σε ένα περιβάλλον με αποδοχή.
Αφού ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές, ξεκίνησε μετεκπαίδευση στη Γνωσιακή και Συμπεριφορική θεραπεία (CBT), η οποία στοχεύει στην τροποποίηση των δυσλειτουργικών σκέψεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών.
Στη συνέχεια θέλοντας να εξειδικευτεί περαιτέρω, συνέχισε τις σπουδές της σε Μεταπτυχιακό επίπεδο, στην Ιατρική Σχολή Αθηνών του ΕΚΠΑ, στο πρόγραμμα “Επιστήμη του Στρες & Προαγωγή της Υγείας”, κάνοντας την κλινική της άσκηση στο Γ.Ν. Παίδων “Η Αγία Σοφία”.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, εργάζεται ως Ψυχολόγος σε Σχολικές Μονάδες και σε κέντρα ειδικών θεραπειών, αναλαμβάνοντας είτε παιδιά-εφήβους, είτε ενήλικες.
Στόχος της σαν θεραπεύτρια είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους που θα την εμπιστευτούν, να αντιμετωπίσουν το στρες και τα εμπόδια με τα οποία θα έρθουν αντιμέτωποι, ώστε να δημιουργήσουν μια λειτουργική για εκείνους καθημερινότητα. Βασικά στοιχεία της θεραπείας αποτελούν η δημιουργία μιας θεραπευτικής συμμαχίας, με ενσυναίσθηση, σε ένα περιβάλλον με αποδοχή.